Publicat de: Griska | martie 23, 2010

Grişka în lesă – adică în ham

Pozele de mai jos sunt pentru Chiţi – care s-ar putea să iasă la plimbare 🙂

Reiau şi povestioara din comentariul de pe blogul lui Chiţirel:

Eu am ieşit de vreo 2 ori în lesă (adică în ham), la ţară, în curte.

Dar ultima dată m-am speriat de ceva, m-am smucit şi am luat-o la fugă cu lesa târâş… Noroc că era uşa deschisă, iar mie mi-a dat prin cap să intru în casă şi să mă ascund sub pat… 🙂

Ei, şi fiindcă tot vorbim despre blogul lui Chiţi, treceţi neapărat pe la ea şi citiţi despre pisoiul Jinksy, poate îl ajută cineva… E bucureştean, dar poate fi adus şi în Ploieşti; are 8-9 luni, e drăgăstos şi… riscă să ajungă în stradă 😦


Răspunsuri

  1. Grişka, ce bine-ţi şade! 🙂 Hamurile alea îţi dau un aer sălbatic de fiară abia stăpânită…
    Eşti a-d-o-r-a-b-i-l! 🙂

    Apreciază

    • Missy, Grişka e atât de copleşit de complimentele tale, încât nici măcar nu e în stare să-ţi răspundă…

      Apreciază

  2. […] o să apar pentru prima oară în clasamentul ZeList. Am nişte emoţii!… Cum spuneam, dacă sunt în primii 500, îmi […]

    Apreciază

  3. Foarte frumos iti sta in lesa. Si eu am incercat acest experiment de cateva ori. Nu prea a functionat. Nu suport lesa…eu o data am scapat din ea…nu ma intrebati cum si am fugit sub o cabanuta…abia m-au scos ai mei 🙂

    Apreciază

    • Nici mie nu mi-au mai pus-o de atunci, de când am fugit cu ea cu tot… 🙂

      Apreciază

  4. Such a good cat walking on the lead. Very curious wants to sniff everything.

    Apreciază

  5. Multumesc mult, Griska! Si pentru poze si pentru anuntul cu Jinksy! Si pentru ca esti un prieten foarte bun 🙂

    Apreciază

  6. Cu plăcere, Chiţirel. E uşor să fii prieten cu o fiară drăgălaşă ca tine 😉

    Apreciază

  7. […] de ce Grişka are laptop, că-i doar pe 1579? Nici el n-a ajuns în primii 500, da’ lui deja i-au […]

    Apreciază

  8. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2010/03/premiuaward.html

    Apreciază

  9. […] Sakura by Griska Îi mulţumesc bunului meu prieten Sakura pentru premiul pe care ni l-a trimis, mie şi lui Grysh, motanul lui Sushush din Palatul […]

    Apreciază

  10. […] Grişka […]

    Apreciază

  11. […] Dacă o să devin celebră, o să i-o datorez motanului. O nouă cunoştinţă de pe facebook m-a întrebat astăzi: “Tu eşti mama lui Grişka?” […]

    Apreciază

  12. […] Pescăruşul Filed Under: grădina interioară by Theodora — Lasă un comentariu 27/09/2009                                                                                                        Lui Grishka […]

    Apreciază

  13. Ce silueta de invidiat aveai pe atunci, motane! :)) Poate ca a sosit momentul sa repeti experienta. La tara e mult mai frumos decat la oras, iar acum, vara, poti gasi tot felul de animalute prin iarba. 😉

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, din păcate acum ajung la ţară mult mai rar, în ultimii ani nu m-au mai dus decât de Paşti şi de Crăciun. 😦

      Apreciază

  14. Grișka, lasă-mă, nene, în durerea mea! Păi Milișoru vrea să ne facă iobagi, dar nu de glie, ci de apartament!!!

    Apreciat de 1 persoană

    • A, asta era!
      Eu am fost cu bipezii mei la hotel. Hotelul nu accepta animale de companie, dar angajaţii hotelului acceptau ciubucuri. Camerista de la etaj îmi zicea „prinţişorul” şi nu intra în cameră în lipsa bipezilor mei, ca să nu mă scape afară. Nu mă luau cu ei când plecau, aşa că n-a fost nevoie de ham.
      Cu ham m-am plimbat doar prin curtea de la ţară – până când am zbughit-o cu ham cu tot, cum am spus în articol.
      Acum Vero ar vrea să-i pună ham Chiţurinei, dar bipedul zice că pentru ea trebuie un ham mai „delicat”, nu ca ăla, al meu.

      Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii