Publicat de: Griska | aprilie 18, 2010

Faceţi cunoştinţă

Vi-l prezint pe noul personaj din povestea noastră, Luck, motanul-trubadur... 🙂


Răspunsuri

  1. ce bosumflat e:P

    Apreciază

  2. ce ochi are măi 😀
    băiat cu ochii verzi, nice! 😀

    Apreciază

  3. hei, cami, nu e bosumflat, e gânditor
    adică sunt
    eu, trubadurul cu coadă

    grişka, mulţumiri şi plecăciuni
    de menestrel
    ţie şi stăpânei tale
    undeva stă încă nerostită
    poezia existenţei voastre
    basmul cel mai frumos al realităţii
    cu un biped şi un motan
    care s-au nimerit să fie fericiţi împreună
    până la adânci bătrâneţe
    în lumea blogurilor
    care se construieşte secundă cu secundă
    din sensibilitatea caldă
    a lor şi a cititorilor discreţi
    de pretutindeni

    Apreciază

  4. „- Eu asta ştiu şi asta fac. Când nu vorbesc în versuri, tac…” 😛

    Imi place – si trubadurul si povestea – inca nu m-am decis la vot dar ma voi incadra in timp! 🙂

    Apreciază

  5. tocmai m-am întors de la citit povestea
    MINUNATĂ!
    şi eu, când o să fiu mare, o să versific:)
    acum doar citesc multăăăă poezieeee

    Apreciază

  6. Măi, măi, ce de băieţi chipeşi! 🙂 Cavaleri şi trubaduri, romantisme şi poveşti, exact ce-i place unei pisicuţe… 🙂
    Grysh, mă duc să citesc! 🙂

    Apreciază

  7. Mă bucur că place povestea – şi fiindcă vă place Lucky, trubadurul nostru cu ochi verzi! 🙂

    Lucky, şi noi îţi mulţumim – dacă n-ai fi existat tu, m-am fi avut în poveste nici un trubadur… şi ar fi fost păcat…

    Apreciază

  8. Grișka, Lucky e poetul blogosferei feline, eu am adunat poemele lui într-un volm, la mine! Frumoasă prezentare, miauuu!!!

    Apreciază

    • Vreau şi eu volumul cu poeme – cu autograf 🙂

      Apreciază

  9. Nici ca se putea mai bine, motanul trubadur 🙂

    Apreciază

  10. […] talent! De acum, o să-mi fac conturi pe Hi5, Facebook, Pasiuni nerostibile şi mai văd eu… Grişka, […]

    Apreciază

  11. […] aprilie 24, 2010 · Lasă un comentariu Foto: Grişka […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii