Publicat de: Griska | august 28, 2010

Timeo danaos et dona ferentes

În pisiceasca modernă, expresia pe care m-a sfătuit Vero s-o aleg drept titlu se traduce astfel: Feriţi-vă de bipezii necunoscuţi care vă mângâie.

Dacă vreţi să ştiţi de ce, uitaţi-vă aici.


Răspunsuri

  1. […] Elisa, Onu, Flavius Obeadă, Ana Usca, Ioan Sorin Usca, Supravieţuitor, Caius, Basarica, Anavero, Grişka, Gabitzu, Diana Alzner, Ada Pavel, Cati Lupaşcu, Alexandra Cel Mare, Cristian Lisandru, Cristian […]

    Apreciază

  2. […] on Intelectualii lui Basescu sunt…Theodora on Intelectualii lui Basescu sunt…Timeo danaos et dona… on Intelectualii lui Basescu sunt…brad on Intelectualii lui Basescu sunt…Apel […]

    Apreciază

  3. Eu una sunt de parere ca nu trebuie sa las pe nimeni sa ma mangaie. Nici macar pe bipezii mei. Bleah, mangaiat!

    Apreciază

    • Eu pe ai mei îi las. Dar numai şi numai când am chef 🙂

      Apreciază

  4. 😯 inexplicabilă este răutatea umană.
    naomi îţi transmite că teama ei de a ieşi afară din apartament, dobândită încă din copilărie, au ferit-o de necazuri inutile.
    privim însă acum, amândouă, la puiţii cei mici, abia apăruţi la blocul nostru şi ne temem pentru ei…

    Apreciază

    • Şi eu sunt motan de apartament. Nu ies din casă decât în lectica mea, cu care sunt dus la maşină. Şi nici când mergem la ţară nu ies în curte – decât cu hămuleţ.

      Apreciază

  5. […] către: Mama, Adele, Ziarul, Supravieţuitor, Theodora, Tata, Caius, Caius, Gabi123, Onu, Anavero, Grişka şi Mirela. Şi lu’ Tata. This entry was posted in Creaţii. Bookmark the permalink. […]

    Apreciază

  6. Ma bucur ca a scapat pisica, dar NU ma bucur ca a scapat criminala aia. Ar fi trebuit sa faca puscarie, pentru gestul ei absurd, ciminal si inexplicabil…Doamne, Griska, Serafina nu a iestit decat in cosulet, la veterinar….dar nici nu va iesi, o s-o ferim de acesti bipezi anormal de rai. Ai grija de codita, mustatile si gherutele tale, frumosule! Pup! 🙂

    Apreciază

    • Şi eu vă pup, dragele mele.
      Şi de mine au grijă bipezii mei, iar eu sunt foarte prudent din fire 🙂

      Apreciază

  7. […] https://griska.wordpress.com/2010/08/28/timeo-danaos-et-dona-ferentes/ […]

    Apreciază

  8. […] Cati Lupaşcu, Carmen, Consiliul Naţional al Blogosferei, Daurel, Anavero, Orfiv, Supravieţuitor, Grişka, Mihaela Man, Black Angel, Dispeceriţa, Madi, Răzvanrc, Cosmin Ştefănescu, Mircea Rusnac, Joy, […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii