Publicat de: Griska | august 8, 2012

Uite-aşa mă bate gândul…

Mă gândesc…

… dacă n-ar fi cazul să mă înscriu şi eu la concursul ăsta al lui Vero, de aici (că şi aşa nu e prea mare înghesuială – Vero n-are succes când o las de capul ei! :P)

Dacă aş câştiga, cartea ar putea rămâne în biblioteca noastră…

… sau, fiindcă oricum mai avem una, am putea s-o oferim drept premiu şi la un alt concurs! 😆

ACTUALIZARE:  Vero zice că n-am voie să particip; cică aşa e regulamentul, nu se aprobă înscrierea membrilor familiei! 😉
Dar o să primesc papa-bun pentru activitatea mea promoţională! 😀


Răspunsuri

  1. păi dacă participi tu, sigur câştigi! miaoo! 😀

    Apreciază

    • Miaooo, încă nu m-am hotărât…
      Şi oricum nu e sigur c-o să câştig, nu ştiu cât de norocos sunt, şi i-am povestit aseară mayei cum vrea să facă Vero tragerea la sorţi, ca să nu fie tentată să favorizeze pe nimeni 🙂

      Apreciază

      • este o alegere excelentă, motane, am văzut! bănui că vei fi şi tu implicat în tragerea la sorţi. cât despre noroc… tu ai norocul tău: cineva te iubeşte mult! 😉

        Apreciază

        • Miao, da, am doi bipezi pe care-i joc pe degete – adică pe gheruţe! 😀

          Apreciază

    • Vero tocmai a zis că nu mă pot înscrie! 😦 (vezi actualizarea)

      Apreciază

      • i-o zic că poate să câştige almanaha mea, că ea s-a-nghesuit la concurs!!!
        mai ales că tuşa Vero n-ar trebui să plătească taxe poştale. 😉 ce spui, pui o vorbă bună, Grişkule?

        Apreciază

        • Păi pun o vorbă bună, sigur că da, dar uite că Vero m-a pus să zic aici, în comentariul ăsta de pe blogul lui psi, cum vrea să facă ea tragerea la sorţi, aşa că ne mai trebuie un complice… 😦

          Apreciază

        • Da Vero mai zice şi că almanaha ta poate primi o carte din asta şi fără s-o câştige la concurs (că mai avem în dotare), şi cică-n august vin zile mai răcoroase, aşa că poate s-or întâlni amândouă într-una dintre ele prin târg, la o plimbărică, sau la o cafeluţă, la o îngheţată, la un suculeţ de fructe sau de hamei… 😀

          Apreciază

          • adică să se vadă almanaha şi tuşa vero şi noi nu! pfaaaa….

            Apreciază

            • Miao, lasă, că le dau io ideea să se ia amândouă de mânuţă şi să dea o fugă până-n Braşov 😆

              Apreciază

  2. […] Filumenie, Zamphotograph, Turda, Magina, Florina, AEFC, Colectionara, … ignus, CristianLisandru, Griska, […]

    Apreciază

  3. Griska , m-as fi inscris ca sa iti fac loc in biblioteca dar la poezii nu am talent….La proza, sunt in stare sa scriu o poveste …stiu sa comentez o poezie sau sa o invat dar de scris….

    Dar sunt convins ca tu fiind un reprezentant al neamului pisicesc , esti contorsionist si vei stii ce sa faci ca sa incapi in biblioteca stapanei tale 🙂 )

    Imi cer scuze ca am postat ca un vitelus pe blogul literar al stapanei tale un comentariu adresat tie ….

    Apreciază

    • Miao, în bibliotecă am locul meu, sus, în spatele cărţilor de pe ultimul raft 🙂 L-am luat de mult în stăpânire! 😀

      Cât despre comentariul de pe blogul celălalt, nu-i bai! Îi spun eu lui Vero să-l şteargă – şi-o să fie ca şi când nici n-ar fi existat! 🙂

      Apreciază

      • Mutumesc Griska, se vede ca esti un motan intelept ….

        In spatele cartilor e mai cald si poti vedeaa fara sa restul sa stie …faci si tu pe spionul ca Mirculica, motanul negru,din romanele Rodicai Ojog -Brasoveanu 😛

        Apreciază

        • Miao, da, stând în spatele cărţilor spionez, dar şi acumulez… – extrag din ele înţelepciune omenească şi o transform în înţelepciune pisicească 😆

          Apreciază

          • Sa n-o lasi pe Vero sa nu iti ia ceva delicios, tu faci mai multa reclama decat orice afis sau alte materiale promotionale …De fapt tu esti imaginnea cea mai potrivita si atragi ca un magnet cititorii :))

            Apropos , stai tolanit si pe baxa bipezilor ??? :))

            Apreciază

            • Miaulţumesc, îmi place când sunt apreciat… 🙂

              Dacă „baxa” e „boxa”, aşa cum cred eu, mda, am avut o vreme când mă tolăneam şi pe aia… Am să caut, cred că am şi poze.

              Apreciază

              • Chiar te rog, mi-ar place sa te vad :))

                Pentru bipeda ta am un mesaj :”Ai o leapsa la mine pe blog, e mai dificila , m-as bucura s-o preiei 🙂 ” i transmiti tu prin dulcele grai pisicesc ?? Sunt sigur ca pe tine nu te refuza 🙂

                Apreciază

              • Miao, s-a făcut. Rezolv imediat şi cu pozele! 🙂

                Apreciază

  4. […] reteta de azi), Redsky (tu ai citit-o, nu?), Almanahe (multumesc ca-mi citesti fiecare postare), Griska (hai ca tu citesti si scrisori, nu-i asa?), psi (ba, poate ca da , Monica (mi-au placut […]

    Apreciază

  5. […] 2 Îi invit la lectură și vă învit să-i citiți pe: Anacondele, Andera, Cartim, Dan Văideanu, Grișka, Kadia, Mirela, Psi, tu1074, Vania și pe toți ceilalți iubitori de pisici și de rețete […]

    Apreciază

  6. […] invit la lectură și vă învit să-i citiți pe: Cartim, Grișka, Kadia, Mirela, tu1074, Vania și pe toți ceilalți iubitori de pisici, de fotografii, filme și […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii