Publicat de: Griska | februarie 10, 2018

Aşa nu, aşa da

Ia te uită, iar a scris Chiţurina!

Zgâtie ce eşti, vrei să pui monopol pe dactilografă? Pentru asta, eticheta e „aşa nu”!

„Aşa da” se pune la mine, că-s băiat bun şi te rebloghez – dar numai după ce le-arăt tuturor cum stau eu de pază când dormi tu:

 

Ziţa/Chiţa/Chiţurina

Cică aşa nu, c-o să cad din pat (am mai căzut, la ţară, când eram mai mică):

Aşa da:

Dar habar n-am când m-a mutat Vero dintr-o poziţie în alta. Că dormeam dusă. Mai bine decât dorm între ea şi laptop, că tot dă din mâini (şi cică io-s neastâmpărată, ea nu!). Şi mai pretinde şi că nu s-a-ntins după telefon ca să nu mă deranjeze, m-a pozat cu camera laptopului, şi m-am ieşit toată, doar cât de vede:

Vezi articolul original


Răspunsuri

  1. ce drăgălași sunteți!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Dar stiu ca veghezi cu simt de raspundere, Griska draga!
    Cred ca usor, usor, Chiturina isi face tot mai mult loc in inimioara ta…! 🙂
    Va pup, ca tare simpatici sunteti! 😀

    Apreciat de 1 persoană

  3. Sunteți adorabili amândoi.

    Apreciat de 1 persoană


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii