Publicat de: Griska | octombrie 1, 2009

Vine iarna!

Nu i se mai pare nimănui că vine frigul? Eu am trecut la somnicul pe blăniţă şi mi-am făcut rost de-o cuvertură!

Invelit-1

Invelit-2

Invelit-3

Invelit-4

Şi când mă joc stau la căldurică – am pus stăpânire pe un sac. Sunt descurcăreţ, nu-i aşa?

In sac-1

In sac-2

Cu alte cuvinte, am fost surprins cu mâţa-n sac! 😀


Răspunsuri

  1. Frig rău, ai dreptate. Noroc că mama a pus aseară plapuma şi am dormit toată noaptea lângă ea, sub plapumă. 🙂

    Apreciază

  2. :))) ba si stapanul meu, Negrila, a inceput de la o vreme incoace sa se cocotaze iar pe canapea si in bratele mele:)) asta-i smen de toamna si frig.

    Apreciază

  3. Welcome to the Cat Club, Griska! Tabbies are so cool!

    Apreciază

  4. Ai ai
    Faci exact ca mine
    si eu nu ies de sub pled
    Ai ai ai
    Stiu cum este…
    Ai ai
    vara e prea cald
    iarna e prea frig
    ai ai
    🙂
    cu prietenie de sub pled
    Sakura

    Apreciază

  5. Si io si io…tare bine e sub plapuma, patura…asa ii trezesc pe ai mei dimineata…ma bag sub ea intre ei sa ne incalzim si sa toarcem 😛
    Da patura a mea nu am…doar un prosop pufos…cred ca e bun si ala :))

    Apreciază

  6. Mie nu mi-e frig… cred ca din cauza ca alerg toata ziua 🙂

    Apreciază

  7. Mă bucur că am atât de mulţi prieteni care mă vizitează 🙂 Sunt chiar foarte fericit!
    Şi mă bucur că nu sunt singurul care trage la căldurică!
    Dar eu nu intru sub plapumă, nu m-au învăţat aşa… Poate din cauză că eram tare nebunatic când eram mic… Seara, când se culca Vero, eu aveam chef de joacă – cu părul şi cu nasul ei 😆 Pe nas i-am tras şi o zgârietură! Şi, cu toate că era o vară călduroasă, ea se ascundea de mine, îşi punea cearşaful în cap…
    Aşa că n-am fost poftit niciodată sub cearşaful ăla, şi nici sub plapumă, când s-a lăsat frigul…
    Dar dorm pe plapumă, lipit de picioarele ei… Sau pe pernă, lângă părul ei, şi îi torc la ureche…

    Alex, îmi pare tare bine că fac parte dintr-un club! Much obliged!

    Apreciază

  8. Asa fac si motanii mei 🙂 Sub paturica stau toata ziua 🙂

    Apreciază

  9. 😀
    mercika de visita
    uite o invitatie la un mars virtual
    poate tu sau amicii tai se alatura virtual la asa ceva
    io-s un cotoi cu principii
    desi adcum ma pregatesc de somn
    🙂
    http://makeanimaltestinghistory.org/the-march.php?lang=gb&ref=

    Apreciază

  10. :))
    acum ea a scris in numele meu
    zic eu : mercika de visita
    uite o invitatie la un mars virtual
    poate tu sau amicii tai se alatura virtual la asa ceva
    io-s un cotoi cu principii
    desi adcum ma pregatesc de somn
    🙂
    http://makeanimaltestinghistory.org/the-march.php?lang=gb&ref=

    Apreciază

  11. http://memoriileluisakura.blogspot.com/2009/10/multumescthank-you.html
    the award is waiting for you
    🙂

    Apreciază

  12. Griska, scuze de absenţă, da’ a trebuit să am grijă de Mami. A fost bolnavă şi am încălzit-o… Aşa că şi eu mi-am petrecut timpul tot pe sub plapumă…:)

    Missy

    Apreciază

  13. @Sakura: Mulţumesc. Mă bucur că suntem prieteni! 🙂
    @Missy: Nu-i bai de absenţă, nimeni nu e obligat să semneze condica aici 🙂 Ei, sigur că nu ştiu ce-i aia „condică”, replica asta mi-a şoptit-o Vero 😀 Dar sperăm amândoi că Mami a ta e bine acum. Noi, pisicile, suntem vindecători pricepuţi, nu-i aşa? 🙂

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii