Publicat de: Griska | noiembrie 8, 2010

Edward – de pe Petsbox

Prietenul meu Edward de pe Petsbox e un motan frumos, cu ochi albaştri. Ei, bineînţeles că toţi motanii sunt frumoşi, dar el are ceva aparte; e un lord, sau, după cum îi place lui să-şi spună, e il gatto di tutti gatti 😀

Puteţi citi povestea lui Edward aici.  Şi îl puteţi găsi şi pe Facebook, aici.

Dar, până una alta, eu ţin să vă spun că era frumos de mic. Pe vremea aia purta rochiţe.

Însă de atunci a mai crescut. Acum are mare succes la pisicuţe!

În primul rând, e foarte bun prieten cu Puffi, colega lui de apartament, care îi este, zice el „soră de cruce”:

În al doilea rând, e logodit 🙂 Nu ştiu cum o cheamă pe logodnica lui, dar e frumoasă, nu-i aşa? 🙂

Iar în al treilea, dar nu în ultimul rând, e îndrăgostit – de Raya, frumoasa cu ochi albaştri pe care-a cunoscut-o chiar pe Petsbox. Dar, din nefericire, Raya s-a retras din grupul nostru, lăsând în urma ei mulţi motani cu inima zdrobită 😦


Răspunsuri

  1. ioooi, il gatto!
    grişka, tare fain l-ai povestit pe lordul nostru. într-adevăr este minunat! miao!

    Apreciază

  2. super…se pare k avea amanta..daka il prindea logodnika..vai de coada lui :))

    Apreciază

    • Miao, cred că are noroc, logodnica lui pare să fie o pisicuţă delicată şi iubitoare, probabil c-o să-l ierte 🙂

      Apreciază

  3. Mă bucur să-l cunosc pe Edward! Şi asta datorită ţie, Grişa. De fapt, eu trec p’aici doar aşa, ca să-mi clătesc ochii şi să nu mi se zdrobească inima… 🙂

    Apreciază

    • Partea cu clătitul ochilor o înţeleg… dar de ce să se zdrobească inima unui motan frumos ca tine?! Doar tu eşti Baghi, pantera neagră, nu? 🙂

      Apreciază

  4. […] chakrele funcţionale: Dale de cultură, Grişka, Link-Ping, Ziarul, Gabriela Savitsky, Andi Bob, Supravieţuitor, Cristian Lisandru, Elisa, […]

    Apreciază

  5. […] nu, spectacolul continuă. Nu că nu mi-ar plăcea. Dar, na, devine deja clişeu: vă rog citiţi, placeţi (sau nu), votaţi (sau nu). Eu sper să […]

    Apreciază

  6. […] ia ochii tuturor pisicuţelor de pe Pets. Amic la cataramă cu Nuţu, ne fură mie şi lui Grişka toate pisicuţele disponibile, întorcând toate codiţele după cum pofteşte inimioara […]

    Apreciază

  7. Superb il gatto di tutti gatti ! 😛

    Apreciază

    • Pe deasupra mai e vedetă – a luat de curând premiu la un concurs de frumuseţe pisicească 🙂

      Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii