Publicat de: Griska | februarie 1, 2015

Cugetările mele pisiceşti – 1 – Clipe de viaţă

Pe un alt blog există o rubrică numită „Cugetările motanului Pandalie”. Aşa că, de ce n-ar exista şi „cugetările motanului Grişka” – cu alte cuvinte, cugetările mele pisiceşti?

Sunt unii care nu mă cred în stare să cuget? În cazul ăsta, îi rog să citească mai departe, spre a se convinge că s-au înşelat amarnic!

Imprimate pe carton lucios sau păstrate într-o unitate de memorie electronică, fotografiile sunt frânturi de secundă din vieţile noastre, încastrate într-un etern prezent palpabil.

Am citat începutul unui articol pe care-ar fi vrut Vero să-l scrie şi să-l înscrie în tabelul lui Eddie. Dar de la intenţie la faptă e cale lungă pentru voi, bipezii… 😛  Noroc cu mine, noroc c-am cugetat c-ar fi cazul să-nscriu eu în tabelul ăla o clipă savuroasă din viaţa mea, un frumos moment al dimineţii, când Vero încă mai doarme ca o mâţă puturoasă, iar laptopul îmi aparţine!


Răspunsuri

  1. Mare dreptate are Grișka!

    De fapt, postarea asta îmi aduce aminte de o carte, Zilele regelui de Florian Filip. Acolo, motanul Siegfried scrie istoria, în felul perceput de el, începând din zilele de după abdicarea lui Al. I Cuza și în timpul României lui Carol I.

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, am să caut cartea!
      Şi poate-o să scriu vreodată şi eu una, despre alte vremuri, fireşte! 🙂

      Apreciat de 1 persoană

  2. Si cum sa nu dormi cand ai o pisica in casa?
    O saptamana frumoasa! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Griska, ce faci tu acolo pe laptop?
    Păzești ” șoricelul” 😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Miao, păzesc „şoricelul” de laptop! 🙂
      Sau laptopul de „şoricel”? 😀

      Apreciază

  4. […] numit Romprogestin (10 lei a fost pretul dat pentru 20 de pastile – multumiri mamei de Griska), sperand la minunea despre care citisera pe net: “timp de asteptare – nu este […]

    Apreciază


Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Categorii